[Librezale] Re: Resumen de Librezale, Vol 4, Envío 3

^pi^ pi
Or, Abe 5, 13:15:23, CET 2003

tximas-(e)k esan zuen:
> iepa!
> ni animatzen naiz, baña goizez bakarrik egon naiteke, gero lana dut :-(

> nahiko nobatillua naiz, ze ibiliko naiz oso galduta??

Nik CD sormenean nahiko ez, oso nobatillua nauk, baina ikasi eta bidea aztertzeko beti egongo dek aukera.

> norbaitek zarauztik pasa behar badu... ;-)

Zihurrenik ni kotxean joango nauk beraz gera gintezke, datorren astean zihurtatuko