[Librezale] proiektu berri bat

Mikel Olasagasti hey_neken
As, Abe 2, 17:03:10, CET 2003

El mar, 02-12-2003 a las 16:48, Asier escribió:
> Aupa!!!
> Mikel, non zegok eta nola apuntatu naitekek zarautzwireless-eko zerrendara?

Apuntatzeko:

Hasi berriak gaude, orain 3-4 egun sortu bait zen, ea gabonetan biltzen
garen herrian tita batean eta kaña pixkat ematen diogun :)

> Portzierto, LiveCD-arekin aurrerapenik egiten baduk abisaidak, nik oraindik
> ez diat frogarik egin eta...

Nik ere ez... beste gauzatxo batzuk izan ditu lotzeko lehenago, baina ea
behingoz jartzen naizen!

--
Mikel Olasagasti <hey_neken a bildua mundurat.net>
www.Mundurat.net