[Librezale] Gaituko ahozko grabazioekin arazoak

Maxixatzen Euskaldunon elkartea maxixatzen a bildua maxixatzen.eus
Ast, Urr 26, 11:40:55, CEST 2023

Kaixo:

Firefoxekin proba egin dut eta ondo dabil, beraz Chrome-rena da arazoa bai.

Eskerrik asko!

Hau idatzi du Ibai Oihanguren Sala (ibai a bildua oihanguren.com) erabiltzaileak
(2023 urr. 25(a), az. (22:13)):

> [...]

dakizukeen Maxixatzen Euskaldunon Elkarteko informazioa helarazteko baino
ez dira erabiliko. Berauek atzitu, aldatu edo fitxategitik ezabatzeko
idatzi maxixatzen a bildua gmail.com helbidera.