[Librezale] Gaitu proiektua, soinu teknikaria.

pablo buenozabalo pbuenozabalo a bildua gmail.com
As, Urr 3, 11:20:09, CEST 2023

Kaixo, egunon !!

Pablo da nire izena, Soinu teknikaria naiz zuzeneko grabaketak egiteko,
pelikuletan, dokumentaletan....

Oso interesgarria eta beharrezkoa iruditzen zait Gaitu proiektua.
Aldi berean iruditzen zait agian jende asko kanpo geratuko dela, lotsa
gatik, adina gatik edo eta internet ez dutelako....Pena bat izango litzake
ahots guzti haiek galtzea, batez ere jende helduena.

Nire eskaintza da leku guztietara iristea nire mikrofono eta
grabadorearekin.

Besterik ez
Egun ona pasa.
*Pablo Bueno*