[Librezale] Matrix gelaren eta Telegram taldearen arteko zubia berreskuratu

Dabid dabid a bildua laborategia.eus
As, Mar 28, 21:53:45, CEST 2023

27/3/23 16:42(e)an, Txopi , Librezale-en bidez igorleak idatzi zuen:
> 23/3/27 12:28(e)an, Gorka Azkarate Zubiaur , Librezale-en bidez
> igorleak idatzi zuen:

> Kaixo:
>
> Ni ere Librezaleko txata(k) konpontzearen alde. Dabidek proposatutakoa
> probatzea ederto iruditzen zait.
>
> Ondo izan,
> Txopi.

Kaixo:

Software Libre zalantzak [1] [2] txatean konfiguratu berri dugu zubia
eta martxan dago dagoeneko.

Ondo izan!

[1] https://matrix.to/#/#SoftwareLibreZalantzak:librezale.eus
[2] https://t.me/SoftwareLibreZalantzak