[Librezale] LibreOfficen euskarazko itzulpena mantentzaile bila

Ost, Mar 15, 20:50:38, CET 2023

Hau idatzi du Asier Sarasua , Librezale-en bidez
(librezale a bildua librezale.eus) erabiltzaileak (2023 mar. 14(a), ar.
(20:27)):

> Aupa,
>
> LibreOffice euskaraz mantentzeko ardura utziko dut oraindik aurrera.
> Inork lekukoa hartu nahi badu, esan diezadala eta begiratuko dugu nola
> egin behar den lekuko hori hartzeko.
>
> Itzulpena ia %100ean dago eginda[1]. Bertsio batetik bestera (sei
> hilabetetik behin), 1.000 kate inguru berri egon ohi dira euskaratzeko
> interfazean, eta 5.000 inguru laguntzan.
>
> [1]https://translations.documentfoundation.org/languages/eu/
>
> Asier.

Esker ona besterik ez urte hauetan guztietan egin duzun lanagatik.

Ondo segi,