[Librezale] Librezale.eus-eko PHP bertsioa eguneratu behar genuke

Txopi txopi a bildua ikusimakusi.eus
As, Uzt 25, 21:21:14, CEST 2023

Kaixo:

WordPress duela asko ari da PHP berriagoa eskatzen eta hemen aipatzeko
garaia heldu dela uste dut. Gure blogean saio hastean WordPress-ek abisu
hau bistaratzen du:
 > Zure gunea segurtasun-eguneratzerik jasotzen ez duen
 > (7.2.24-0ubuntu0.18.04.11) PHP bertsio zaharkitu bat exekutatzen
 > ari da.
 > Eguneratu beharra legoke.

PHP 7.2 bertsioa 2020an geratu zen zaharkituta. Orain PHP 8.1 edo 8.2
erabiltzea gomendatzen da:
https://www.php.net/supported-versions.php

Mikel, posible ikusten duzu aurten Ubuntu 18 hori bertsio-berritzea?

Eskerrik asko eta ondo izan,