[Librezale] Matrix gelaren eta Telegram taldearen arteko zubia berreskuratu

Dabid dabid a bildua laborategia.eus
Ast, Api 6, 20:47:55, CEST 2023

28/3/23 21:53(e)an, Dabid igorleak idatzi zuen:
> 27/3/23 16:42(e)an, Txopi , Librezale-en bidez igorleak idatzi zuen:

> Kaixo:
>
> Software Libre zalantzak [1] [2] txatean konfiguratu berri dugu zubia
> eta martxan dago dagoeneko.
>
> Ondo izan!
>
> [1] https://matrix.to/#/#SoftwareLibreZalantzak:librezale.eus
> [2] https://t.me/SoftwareLibreZalantzak

Kaixo:

Gaur goizean Telegramen eta Matrixen arteko zubia berrezarri dugu eta
dagoeneko martxan dago. Beste hari bat irekiko dut Telegram aurkitu
dugun arazotxo baten berri emateko.

Beraz, hau egintzat eman genezake.

Ondo izan!