[Librezale] IVAP: Administrazioa Euskaraz aldizkaria

Zuntzunegi Legarreta, Izaskun i-zuntzunegi a bildua ivap.eus
Ost, Urr 19, 06:24:56, CEST 2022

Kaixo:

Izaskun Zuntzunegi Legarreta naiz, eta IVAPeko Administrazioa Euskaraz aldizkariaren kudeaketan egiten dut lan.

Euskal Encondings Elkarteko norbaiten kontaktua behar dut, gure aldizkariaren hurrengo zenbakiaren Normalizazioa atalean Erdaldun txiki bat sortzeko dekalogoa eta Youtuben euskarazko playlistak gaia atera nahi baitugu.

Helbide hau eman didate, baina ez dakit toki egokira idatzi dudan. Beraz, mezu hau jasotzean, mesedez erantzun, batez ere jakin dezadan leku egokira idatzi dudan ala bila jarraitu behar dudan. Zuek ez bazarete, baina baldin eta badakizue norekin hitz egin dezakedan, eskertuko nizueke haiekin kontaktatzen laguntzea.

Besterik gabe, zuen erantzunaren zain geratzen naiz. Ondo izan.

[cid:image003.jpg a bildua 01D8E383.81FF9020]
Izaskun Zuntzunegi Legarreta
Hizkuntza Prestakuntza eta Normalizazio Zerbitzua
945 017 637
http://www.ivap.euskadi.eus<http://www.ivap.euskadi.eus/>
i-zuntzunegi a bildua ivap.eus
Eusko Jaurlaritza - Gobierno Vasco
Nahi baduzu, hemendik aurrera euskaraz egingo dugu gure artean.
ERNE!
Baliteke mezu honen zatiren bat edo mezu osoa legez babestuta egotea. Mezuak badu bere hartzailea. Okerreko helbidera heldu bada (helbidea gaizki idatzi, transmisioak huts egin), eman abisu igorleari, korreo honi erantzunda. Kontuz! Mezua ez bada zuretzat, ez erabili, ez zabaldu beste inori, ez kopiatu, ez inprimatu eta ez baliatu.
ATENCIÓN
Este mensaje contiene información privilegiada o confidencial a la que sólo tiene derecho a acceder el destinatario. Si usted lo recibe por error, le agradeceríamos que no hiciera uso de la información y que se pusiese en contacto con el remitente.

Natura zaindu!
Beharrezkoa ez bada, EZ inprimatu mesedez.
Si no es necesario, NO me imprimas, por favor.