[Librezale] Bihar Common Voice aurkezpena IEB2022n

Txopi txopi a bildua ikusimakusi.eus
Or, Uzt 15, 20:49:38, CEST 2022

Kaixo:

Hitzaldia eman genuen eta ondo joan zen. Aldatsa aurkezpeneko PDFa (eta
ODPa?) wikira igotzen saiatu zen baina fitxategiak handiegiak
izateagatik ezin izan zuen halakorik egin. Gure MediaWikia konfiguratu
beharko litzateke onartutako fitxategien neurria handitzeko (eta agian
ODP luzapena ere onartzeko). Nik ez dut sarrerarik halakorik egiteko,
beraz, norbaitek egin dezala edo baimena eman diezadala eta egingo dut.
Fitxategiak gurera igotakoan eposta honi erantzunez abisatu mesedez.

Igo behar diren fitxategiak hauek dira:
https://ikusimakusi.eus/2022/common-voice-donostian/

Ondo izan,