[Librezale] Nextcloud Proof of concept bat egiteko kontratua Eusko Jaurlaritzan

Ander Elortondo ander a bildua elortondo.net
As, Abe 13, 12:32:31, CET 2022

Kaixo:
kontratu txiki bat da (<15000€) non zuzen kontratatu dezaketena.
*proof of concept esan nahi duela POC pentsatu nahi dut*
*Empresa hori galegoa da.*

*beraz orain arteko informazio guztiaz koherentea da.*

*Dirukontuei dagokienez....*
*Norberak fakturatzea arazoak sor diezaioke fakturatzaieari, Ogasunean
alta? autonomo bezala alta eman behar? dohaintzak egitean horien ogasun
tratamendua? fakturatzailearen PFEZn eragina?*
*Ogasunak ez du ulertzen faktratutakoak eraginik ez izatea.*

*Tartean enpresa bat sartzeak ogasun aldetik asko sinplifikatuko luke dena
baina hor bestelako talkak egon litezke.....*
*Nik enpresak fakturatza eta gero diru hori adostutako helburuetan
erabiltzea egokiago eta sinpleago ikusten dut, baina hor enpresak ere zer
esana izango luke...*

*zenbat nahasten den dena dirua tartean sartzean... *

*izan libre izan euskaldun!*

*Ander*

Hau idatzi du Asier Sarasua , Librezale-en bidez (librezale a bildua librezale.eus)
erabiltzaileak (2022 abe. 13, ar. (10:46)):