[Librezale] Nextcloud itzulpenerako kontratu eskaintza

Gontzal M. Pujana gontzalpujana a bildua protonmail.com
Iga, Abe 11, 14:42:26, CET 2022

> 22/12/10 13:33(e)an, Asier Sarasua , Librezale-en bidez igorleak idatzi
> zuen:

> [...]
>
> [...]

[...]

> [...]
>
> Eta orain nire iritzia: hainbeste urte iraun baldin baditugu, hainbeste
> software euskaratzea lortu badugu, faktoreetako bat dirutik urrun
> mantendu garelako da. Nik pertsonalki nahiago nuke orain ere kontu
> horietan nahastuko EZ bagina. Zergatik ez dugu denon artean NextClouden
> euskaraketa % 100era eramaten gure ohiko erara (modu ireki eta
> parte-hartzailean, musu-truk) eta kito?
>
> OHARRA: badaezpada, ondo legoke egin beharreko lana zein den
> baieztatzea. Ziur muina dela euskaratu beharrekoa? NextCloudek hainbat
> aplikazio gehigarri ditu, batzuk oso ohikoak eta erabiliak (beste asko

Kaixo:

Thadah naiz, Nextcloudeko itzultzaileetako bat.

Nire ustez, badago borondatea Nextclouden itzulpena mantentzeko. Egia da azken asteetan ezin izan dugula sartzen diren kateen itzulpenaren erritmoa mantendu, baina orandik itzulpenak egiten dira.
Une honetan itzulpenaren egoera hau da:

- Guztira: 23956 kate
-

Itzuli gabe: 1279 kate (9445 hitz)

-

Berrikusi gabe: 22012 kate

Hau da, softwarearen %95 dagoeneko itzulita dago. Geratzen diren zatietatik, hauek dira garrantzitsuenak nire ustez:

- Calendar - 7 kate
- Client - 13 kate
- Files - kate 1
- Files_Sharing - 7 kate
- iOS - 18 kate
- Notes - 35 kate
- Polls - 7 kate
- Settings 1 - 3 kate
- Talk iOS - 22 kate
- Text - 8 kate
- Welcome - 18 kate

Guztira 139 kate garrantzitsu dira. Beste kateak hirugarreneko zerbitzuen integrazioak edo hirugarreneko aplikazioenak dira. Beraz, egin beharreko lana ez da ikusten den bezain zaila.

Diruaren kontuari buruz, Mikelekin nago honetan. Uste dut dirua onartu egin beharko genukeela, ez behar dugulako edo nahi dugulako (ni pertsonalki ez dut diruarekin zerikusirik izan nahi) baina ez onartzeak izango dituen ondorioengatik.

- Ez badugu kontratua onartzen, EJk enpresa bat kontratatuko du lan hau egiteko. Librezalek Nextclouden itzulpenarengan duen kontrola galduko luke. Itzulpena itxia izango litzateke eta ezingo genuke inolako berrikuspenik edo ekarpenik egin itzulpenera.
- Historikoki, euskarara itzulpenak egin dituzten enpresak, bereziki softwarearekin eta terminologia tekniko-informatikoekin zerikusia dutenekin, kalitate kaskarrekoak izan dira enpresa hau Microsoft bat edo Google bat izan ez bada, erabiltzaileen esperientzia okerragotuz. Nextcloud bera da arazo hau izan duen softwareetariko bat, hurrengo irudian ikusi daitekeen bezala.

- Kontratua bukatzen denean edo enpresak interesa galtzen duenean, zer gertatuko da egindako itzulpenarekin? Guk jarraitu ahal izan dezagun askatuko dute? Gure itzulpen zaharkitua berriro mantentzen hasi beharko gara, itzuli diren kate guztiak gure eskuz itzultzen?

Arazo asko ikusten ditut enpresa batek itzulpenaren kontrola hartzearekin, baina ulertzen dut Librezalek ez duela dirurik onartzen bere jardueretarako. Dirua itzulpenekin zerikusia ez duen zerbaitetarako erabiliko balitz, onargarria izango litzateke? Badago modurik dirua jasotzea saihesteko eta EJri itzulpena aurrera eramateko kontratu bat beharrezkoa ez dela adierazteko?

Eskerrik asko,
Gontzal Pujana