[Librezale] LibreOffice Laguntza sarean

Ander Elortondo ander.elor a bildua gmail.com
Iga, Aza 6, 15:24:51, CET 2016

Kaixo:
Ni galderak erantzuteko prest.

Calc eta writer erabiltzaile sakona naiz. Chart, math, impress eta besteak
erantzuteko dokumentatu egin beharko nintzateke.
ziur nire darabildanetan ere harrapatzen nautela :-)

izan libre izan euskaldun!