[Librezale] Nola itzuli ‘email’ euskarara? (Lehen: WordPress glosarioa)

Osoitz E oelkoro a bildua gmail.com
Or, Abe 9, 22:51:07, CET 2016

Ag! Aukera bat gehitu nahi eta bitan bozkatzea baimendu dit!! Tira
enpaterik badago badakigu nor izan den bitan bozkatu duena.

Osoitz E<oelkoro at gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2016(e)ko abenduak 9
22:36):