[Librezale] Librezaleren logotipoko letra-mota zein da?

Ibai Oihanguren Sala ibai a bildua oihanguren.com
Or, Api 17, 02:23:59, CEST 2015

or., 2015.eko apiren 17a 00:26(e)an, Osoitz E igorleak idatzi zuen:
> Saiakeraren bat egin dut, baina letra tipoaren proportzioak aldatu
> zirelakoan nago, ezta?
>
> Hobe Ibaik egiten badu, nire saiakerak ez direlako oso profesional geratu:
>
> http://imgur.com/a/5Ijc4

Bai, uste dut letrak zapaldu zirela... lehen hasi naiz zerbait egiten
baina ez dut bukatu. Bihar saiatuko naiz svg fitxategi berria ondo
jartzen eta hortik beharrezko irudiak ateratzen.

Gustatu zaizkit logo alternatiboak ;)