[Librezale] Asier Sarasua Garmendiaren Librezale proiektuak arduradun bila

Mikel Olasagasti mikel a bildua olasagasti.info
Al, Api 13, 16:08:55, CEST 2015

Aupa Asier,

Milasker egindako lan guztiagatik!

Zaindu eta osatu azkar!

Mikel

Asier Sarasua Garmendia<asier.sarasua a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2015(e)ko apirilak 10 19:08):