[Librezale] Firefox OS: beranduago -> geroago

Gorka Azkarate Zubiaur gorkaazkarate a bildua gmail.com
Or, Eka 20, 10:10:55, CEST 2014

Asierren mezuarekin eta Anderren +1 horrekin ni ere +1 nator.

>Bide batez Asier, ez dakit zergatik baina Yahootik idzten dituzun
>mezuak spam karpetan jasotzen ditut eta Anderrek eta Ibaiek idatzi
>arte ez naiz konturatu zure mezua hor zegoela.

Niri ere gauza bera gertatu zait. Spam karpetara joan eta hortxe aurkitu
ditut Asierren azken mezuak eta Yahoo-tik bidalitako beste bat. Ez dakit
zergatik sailkatu dituen spam legez nire gmailek.

Google enpresaren etika orbangabea dela jakingo ez banu (ironic mode on),
don't be evil etab., yahoo-tik datozen mezuei iragazki maltzurren bat jarri
dioten susmoa hartuko nuke.

--
Gorka Azk.