[Librezale] Libreofficen itzulbiratzen

Alexander Gabilondo alexgabilondo a bildua gmail.com
Or, Urr 25, 13:51:43, CEST 2013

al., 2013.eko urrren 07a 18:24(e)an, Asier Sarasua Garmendia(e)k idatzi
zuen:
> og., 2013.eko iraren 26a 08:57(e)an, Asier Sarasua(e)k idatzi zuen:

> LibreOffice 4.1.2 argitaratu dute, gaur deskargatzeko aukera izan dut
> eta jadanik agertzen da aldaketa hau.
>
> Asier.

Gaur eguneratu da LibreOffice Ubunturen Launchpadeko PPA-n, 4.1.2.3
bertsioa hain zuzen, eta "egokitu" beharrean segitzen du itzulbiratzen.

Alex