[Librezale] WordPress itzulpena bukatzen

Mikel Larreategi larreategi a bildua eibar.org
Ost, Aza 6, 10:16:55, CET 2013

Txopi<txopi a bildua sindominio.net> igorleak hau idatzi zuen (2013 azaroa 6 00:22):

> ar., 2013.eko azaren 05a 13:16(e)an, Mikel Larreategi(e)k idatzi zuen:

> Bikain! Aurrera :-)

Txopi bide-batez galdera bat:

Nola demontre lortu zenuen 3.5.2aren paketea sortzea? Ikusi ditut Zé-rekin
IRCn izan zenituen txatak, baina ez dut ezer garbirik atera. Badirudi zuri
ez zizula funtzionatzen, baina berari bai, eta paketea berak ikusten
zuela... Gauza arraroak.

Oraindik ere paketea sortu nahi dudanean baimen errorea ematen dit...

Agian SVNtik hartzen diren fitxategiekin zerikusia du, baina SVNan ere ezin
dut idatzi, ez dit uzten (jarri dut eskaera wp-polyglots-en
http://make.wordpress.org/polyglots/2013/11/05/i-can-edit-the-translations-in-glotpress-i/
).

Eta hor egin nituen azken aldaketak erabiltzaile berberarekin neuk egin
nituen... (https://i18n.trac.wordpress.org/log/eu)

Eskerrik asko,

Mikel

--