[Librezale] Dooteo eta EuskalGNUren lokalizazioak

Dani Gutiérrez Porset jdanitxu a bildua gmail.com
Ast, Eka 27, 01:10:34, CEST 2013

Kaixo,

* Jende falta dagoela ikusten bada (eta nik uste dut baietz), agian
> "kanpaina"ren bat egin daiteke itzultzaileak lortzeko, proiektu zehatzak
> aipatuta. Twitter eta horrelako beste batzuk itzultzeko zerbait lortu da.
> Baina, arduradun gisa Librezaleko jendea jarriko nuke.

Kanpainatxo hori hasteko komentatu nuen tailerrean/hitzaldian/... hasi
nahibada, irekita dago zuentzat.
Propaganda egin dezakegu komunikabideetan, ia jende berria sartzen
animatzen den.

* Akademyra ezingo naiz joan, baina kontuan har nazazue itzulpenetan