[Librezale] Bilera proposamena (Lehen: Dooteo eta EuskalGNUren lokalizazioak)

Ander Elortondo ander.elor a bildua gmail.com
As, Eka 25, 23:26:54, CEST 2013

Aupa!

* nik uste batzar orokorra eta Mikelek dioen bezala wikian gaiak, eguna,
ordua adostuta.

- nik uztailak 14an ezin dut, 13a bai.(bazkaria dagoela entzun dut?)
- Alemaniarra deitu baina nahiago dut ez ibiltzea kamiseta friki bateaz
batukada baten atzetik. aterako dizkizuet argazkiak jeje
- Edonola ez daukat tailerrik prestatzeko denborarik, beraz horretan ezin
lagundu.

pozik joango nintzateke Akademyko hainbat ekitalditara baina ezin.

izan libre izan euskaldun!
Ander.

Dani Gutiérrez Porset<jdanitxu a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2013
ekaina 25 17:47):