[Librezale] Librezale Mezu-Bilduma, 31 bilduma, 8. zenbakia

José Miguel Andonegi jmandonegi a bildua ulhi.net
Al, Eka 24, 12:13:35, CEST 2013

Aupa Sergio:

Ongi etorri eta zorionak Tinyren azken bertsioaren euskaraketa egiteagatik.
eXeLearning-en erabiltzen dugu eta eskertzekoa da lan hori egina topatzea.

Aurreko bertsioan (Tiny3) falta ziren kateak euskaratu nituen, beraz,
badakizu nori egotzi gaizki egindakoak :)

Animo!