[Librezale] Bilera larunbat honetan Bilbon

Mikel Olasagasti mikel a bildua olasagasti.info
Ast, Uzt 11, 13:16:15, CEST 2013

Aupa

txopi<txopi a bildua sindominio.net> igorleak hau idatzi zuen (2013 uztaila 10
12:26):

> Aupa zuek:
>
> Bilera Komite Internazionalistetako Bilboko lokalean egingo dugu: Erronda
> kalea, 12
> Batzuek ziurrenik lekua Gatazka/Zirikako lokala bezala ezagutuko duzue.
> _10:30etan Unamuno plazako metro ahoan_ geratzea proposatzen dut eta
> batutakoan elkarrekin KIra joatea.

Sare sozialetan asanbladaren berri ematen dugu edo posta zerrendara
mugatzen gara honetarako? Ez dit askorik axola egin edo ez egin baino
kontuak hor ditugunez hobe galdetzea ;-)