[Librezale] Kaixo guztioi

JosebaG josebagg+librezale a bildua gmail.com
Al, Abe 2, 21:46:07, CET 2013

    Aupa:

 Ez dakit nola hasi, gauza da zeozer egiteko prest nagoela, es naiz oso
euskadun zintzoa, baina debianero debotua bai.

    Laguntzen hasteko ¿proposatzen duzuen itzulpena? edo ¿eguneratzeko
itzulpenik? gauza da suabe hastea, batez ere oraindik ez dudalako glosario
basikoa, nik plantilla deituko nioke, ez txantilloi, eta bestetik ez diot
puntutxua hartu itzulpen memoriak jeitsi eta erabiltzeari.

    Besterik gabe, eskerrik asko egindako lanagatik.