[Librezale] Identi.ca euskeraz azkenean

Mikel Olasagasti mikel a bildua olasagasti.info
Ast, Api 19, 19:52:07, CEST 2012

Kaixo,

Asier Sarasua<asiersar a bildua yahoo.com> igorleak hau idatzi zuen (2012eko apiren
19a 19:40):

> Bikain!
>
> Librezaleren webgunerako desgaitu egin genuen identi.ca, spam asko
> sartzen ari zelako. Orain begiratu dut eta azken aldian ez dago spamik,
> beraz gaitu egin dut berriro.

Blogeko RSSa automatikoki twitter eta identi.ca-ra bidaltzen genituen lehen
twitterfeed-en bitartez baina azken honek ez du Status.net-en euskarririk
orain. Bila ibili naiz eta dlvr.it[1] topatu det. Honek antza badu
euskarririk beraz saiakera egingo det. Identi.ca-rekin behar bezela
funtzionatzen badu twitter-era zerbitzu berdinaren bitartez bidalketak
egiteko jarriko det beraz barka tweet bikoiztuak baditugu.

Zaindu!

[1]http://dlvr.it/pages/why.php