[Librezale] itzulpen batekin zalantza

Alexander Gabilondo alexgabi a bildua euskalerria.org
Ast, Ira 1, 16:36:43, CEST 2011

Kaixo:

Nik oraindik ez daukat argi zein botoia den: super, Ubuntu, aplikazioen
bilatzailea edo fitxategien bilatzailea. Dena den "atrakagarria" hitzak
ez dit ezer esaten eta Unityren Dash "bilatzailea" moduan hartzen dut
nik funtzionalitateari begira.

Alex

og., 2011.eko iraren 01a 15:43(e)an, Oier Mees(e)k idatzi zuen: