[Librezale] Galdetegi bat pelikulak euskaraz ikusteko ohiturei buruz

txopi txopi a bildua sindominio.net
Al, Eka 20, 14:17:41, CEST 2011

 On Mon, 20 Jun 2011 13:05:20 +0200, Gilen Mejuto <gilentxo a bildua gmail.com>
 wrote:
> Bueno, uste dut zeozer gehiago esan beharko dudala.
>
> Hasteko, zerrenda honetara mezua bidali nuen nire helburua delako
> euskaldunak "arrantzatzea".

 Nik ez dut hari honetan parte hartzeko astirik, baina jakintzazu Google
 Forms-eko galdetegia bete dudala :-)

> [...]
> Forms erabiltzea.
>
> Zuen komentarioek ez naute mindu, joder sensiblea behar nuke! Baina
> pentsatu dut agian nitaz paso egiten zenutela, profano izateagatik.
> Horregatik linka erantsi nuen eta nahi zuenak galdetegia erantzuteko
> esan.
>
>  Amaitzeko esango dizuet zuen autokritika oso zintzoa iruditu
> zaidala, eta horregatik, baina ez bakarrik, jaitsi dudala OpenOffice
> paketea eta instalatuko dudala. Hori bai, ez dakit ausartuko naizen
> tesina formatu horretara aldatzera lana hain aurreratua dudanean ;-)

 Dokumentu luzeekin nik arazo gutxiago izan dut OpenOffice-ekin
 Microsoft Office-ekin baino. Zergatik ez duzu froga egiten ea nola
 ikusten den zure .doc fitxategia OpenOffice-ekin? Oraingorako ez bada
 ere, idazten dituzun urrengo testu, aurkezpen eta kalkulu-orrietan
 OpenOffice-i aukera bat ematea gomendatzen dizut. Hau gomendio apal
 besterik ez da, noski.

> Ondo segi
>
> PS. Gorka, .doc artxiboa deskartatu dut erabat. Google Formsek
> erantzunak ordenatzen dizkit eta askoz erosoagoa da erantzuleentzat.
> Hemen duzu linka berriro ere:
>

> https://spreadsheets.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dHJuZFlMajBPUXo5M0hsNlpnMTlsY1E6MQ

 Ondo segi Gilen,