[Librezale] wordpress 3 euskaraz

patxi gaztelumendi patxi a bildua gaztelumendi.org
As, Urt 25, 12:23:37, CET 2011

Erasoa? Azaldu otoi

El 25 de ene de 2011, 12:13 p.m., "Julen" <julenx a bildua gmail.com> escribió:

ar., 2011.eko urtren 25a 08:44(e)an, Ibon Igartua(e)k idatzi zuen:

> batzuk
> egiten, baina momentu honetan librezale.org <http://librezale.org>

DoS eraso bat egon da ordu txikitan, dala pare bat ordu makina
berrabiaraztea lortu ta berriro martxan dago dena.

Julen.

Librezale a bildua librezale.org http...