[Librezale] wordpress 3 euskaraz

Ibon Igartua ibon.igartua a bildua gmail.com
Al, Urt 24, 17:55:44, CET 2011

 Txopi, laguntza behar baduzu esan, ia zerbaiten lagundu ahal dudan ...
azken bolada honetan Wordpressarekin lanean ibili behar izan dut. Orain arte
Worpress-mu 2.9 delakoarekin ibili gara, eta aste honetan 3.0ra egin dugu
migrazioa.

 Dena den, uste nuen Teketenek dagoeneko itzulpena ehuneko ehunean eginda
bazuela, ez al da horrela?

ondo segi,

    ibon

Txopi<txopi a bildua sindominio.net> igorleak hau idatzi zuen (2011eko urtren 24a
17:18):