[Librezale] Buber sariei buruzko artikulua

Ibon Idoiaga Basaras bixerdo a bildua gmail.com
Or, Abe 9, 12:44:40, CET 2011

Txopi<txopi a bildua sindominio.net> igorleak hau idatzi zuen (2011eko aberen 09a
01:35):

> Hemen doa nire proposamena:
>
> [...]
>
> ==================================================================
>
> Lehenik eta behin, errepasatu ortografia eta abar, mesedez :-D
>
> Testu behin adostutakoan, gure blogean argitaratu aurretik, Buber
> sariekin erlazioa duten helbide hauetara bidaltzea proposatzen dut:
> buber a bildua interneteuskadi.org
> inaki a bildua xabide.es
> iebatzordea a bildua interneteuskadi.org
>
> Zuek esa...

Neuri gitxienez, bertan esandakoa eta tonoa gustatu zait

Eskerrik asko hartu dozun lanagatik!

bixerdo