[Librezale] Foroa berpiztu

Iga, Abe 4, 23:36:53, CET 2011

Osoitz E<oelkoro a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2011eko aberen 03a 15:45):
> Foroan orain Administratzaile izanda ere ez dago idazterik.
>
> Nire ustez Euskararen normalkuntza teknologiaren arloan itzulpengintza baino
> ezer gehiago bada, bere garaian Librezale Foroak nahiko funtzio bete zituen,
> besteak beste:
>
> - Berriak zabaldu
> - Iritzi trukea
> - Laguntza eman
>
> Alternatiba hoberik ez dagoen bitartean Librezale foroa berpizteko
> ahalegitxo bat egingo nuke.

Gaur-gaurkoz ere informatika foro euskaldun bakarra da eta spama sartu
aurretik ondo betetzen zuen bere lana.

Zerbitzariko kontuekin ezingo dut gehiegi lagundu, ez baitut nahi
denbora faltagatik zerbait herren eta erdipurdika utzi nahi.