[Librezale] Librezale berria abian da

Mikel Olasagasti hey_neken a bildua mundurat.net
As, Mar 2, 17:12:05, CET 2010

02/03/2010 04:09 p.m.(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:
> al., 2010.eko marren 01a 23:48(e)an, patxi gaztelumendi(e)k idatzi zuen:

> Gaur bertan egingo nuke nik, beranduagorako utziz gero Mikel
> hegazkinean harrapatzeko arriskua dagoelako eta denok daukagulako hau
> martxan jartzeko gogoa.
>
> Gaurko ordu jakin bat jartzen badugu zer moduz?
> Ordu horretan teloia jaitsi, ustekabekorik balego momentuan konpondu
> eta hortik aurrera disparatzen has gaitezke.
>
> Disparatzeko:
> http://librezale.org/wiki/Webgunearen_eguneraketa#Komunikabideak
>
> Ordu bat eta Mikelen konfirmazioa, horixe bakarrik behar da.

Nahi dezutenean.

Bulego hontan firewall-ak eztit usten domeinura sartzen usten, baina
aldaketak arazo gabe egin ditzazket. Bestela 4-5 ordu barru hoteletik
ere arazorik enuke izango, baina han webgunera sartu nahiteke.

Postaz beharrean komunikazio zuzenagoa nahi badezute nerekin,
hey_neken a bildua jabber.org erabil dezakezue