[Librezale] Proiektuen fitxetarako txantiloia

Mikel Iturbe mik.iturbe a bildua gmail.com
Iga, Urt 24, 17:23:47, CET 2010

Aupa Ibai,

Ibai Oihanguren<ibai a bildua oihanguren.com> igorleak hau idatzi zuen (2010eko
urtren 24a 15:54):

> Eta azken gauza bat. Fitxategiak igotzeko lotura ezin da "aldatu" eta
> horiekin batera jarri? Posta-zerrendako Mikelen erantzunari esker igo ahal
> izan ditut fitxategiak, uste dut lotura hori bistan egon beharko
> litzakeela...

Bai, gura beste botoi gehitu eta ken daitezke (artikulua berarena izan ezik,
noski), badago gehigarri bat horretarako, DynamicTabs [1].  Bestela, FAQean
azaltzen den moduan [2] PHP fitxategi bat sortu daiteke (loturan dago kodea)
eta LocalSettings.php-tik dei egin bertara.

Baina hori ezin dut nik egin :P

ondo izan

mikel

[1] http://www.mediawiki.org/wiki/Extension:DynamicTabs