[Librezale] Proiektuen fitxetarako txantiloia

assar asarasua a bildua telefonica.net
Ast, Urt 21, 20:16:07, CET 2010

og., 2010.eko urtren 21a 18:08(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:
> og., 2010.eko urtren 21a 18:01(e)an, assar(e)k idatzi zuen:

Arazotxo bat ageri zait nabigatzailean kutxa sartu duzun tokietan:
http://img69.imageshack.us/img69/2685/mediawikiarazoa.png

:-\

Asier.