[Librezale] Mailman euskaraketa mantentzeko prest

Julen julenx a bildua gmail.com
Al, Urt 4, 16:06:34, CET 2010

al., 2010.eko urtren 04a 15:52(e)an, assar(e)k idatzi zuen:
> Julen, wikian igotzen ari naizen edukien artean egiten ari zaren
> zuzenketen artean, badago hitz bat nik jarri bezala ere ondo dagoena
> (Euskaltzaindiak kontrakoa ez esan arte behintzat):
> http://www.elebila.eu/search/?bilatu=euskarapen&bot_bilatu=Bilatu&lang=eu

Emaitzak: 16 orri.

Orain arte 'euskaratze' eta 'euskaraketa' erabili da eta erabilpen
zabalagoa duela ezin da ukatu.

Erabilera kontua da, 'euskarapen' hitzaren erabilera eskasak zerbait
esan nahiko du, belarrira min egiteaz gainera, ezta?