[Librezale] Webgune berria prest?

patxi gaztelumendi patxi a bildua gaztelumendi.org
As, Ots 23, 20:33:28, CET 2010

Ni gaur gauean egiteko moduan... hartu dut tarte bat.

Non zaudete zuok?  elektronikoki kordinatzeko modurik bai? wikian egin /
posta zerrenda bidez...?

zuen esanetara... lagunok

ptx

Ibai Oihanguren<ibai a bildua oihanguren.com> igorleak hau idatzi zuen (2010eko
otsren 23a 20:13):