[Librezale] Webgune berria prest?

patxi gaztelumendi patxi a bildua gaztelumendi.org
Al, Ots 15, 14:01:54, CET 2010

Albistea erredaktatu eta zabaltzen hasteko, ni neu prest.

Hori bai, eskertuko nuke... wikian edo, jaso beharreko puntuak denon artean
adostuko bagenituzke.

eta gero zabalkundeari ekingo genioke.....

   - librezale.org
   - irudi berria
   - diseinu berria, wiki berria
   - gabiltzan proiektuak
   - ....

zuek esan, biba zuek!

ptx

Piarres Beobide<pi a bildua beobide.net> igorleak hau idatzi zuen (2010eko otsren 15a
13:51):