[Librezale] Oharra euskaratutako ehunekoarekin

Julen julenx a bildua gmail.com
Ost, Ots 3, 20:20:31, CET 2010

az., 2010.eko otsren 03a 19:51(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:
> ar., 2010.eko otsren 02a 10:28(e)an, Piarres Beobide(e)k idatzi zuen:

> Aurrekoan esan nuen mezuak modu orokorrago batean adierazteko asmoa
> neukala eta hala egin dut.
>
> {{Mezua}} txantiloi orokor bat dago eta bertatik {{Abisua}} eta
> {{Informazioa}} informazio-kutxak eratortzen dira.
> Aldi berean {{Zaharkitua}} izeneko txantiloia {{Abisua}} txantiloitik
> eratorrita dago. {{Zaharkitua}} txantiloia da proiektuen fitxetarako
> erabili dudana.

Asuntoa gehiago liatzeko, {{Zaharkitua}} ordez {{Proiektu_zaharkitua}}
erabilli behar da.
{{Zaharkitua}} eduki zahar edo fidagaitza duten orrientzat utzi dut.