[Librezale] NickdutNik

Julen julenx a bildua gmail.com
Ost, Ira 16, 10:12:03, CEST 2009

az., 2009.eko iraren 16a 09:49(e)an, Piarres Beobide(e)k idatzi zuen:
> Mikel Olasagasti<hey_neken a bildua mundurat.net>  igorleak hau idatzi zuen
> (2009eko iraren 15a 20:07):

> Ea itzuli nauk oporretatik...
>
> Niri medioetan agertzearenak ez dit  batere graziarik egiten baina
> solasaldi bat izateko batere arazorik ez dut (beti lana eta umeak
> lotzera lortzen badut baina arratsaldetan ez da arazo handiegirik
> egonen).
>
> Baina benetan ez da Julen eta niz beste inor animatzen... Argia
> sarietara ere biok joan ginen...

Aupa Pi!

Sentitzen diat oporrak bukatu ditukelako baina pozten nauk
bizi-seinaleak eman ditukelako xDD

Ni, aldiz, oporretan nago eta ez dut arazorik. Pertsona bakarra ez
azaldu nahi izatearen arrazoia sinplea da, talde bat garela, azken
finean. Gainera, gurean gai berdinaren inguruko hausnarketa ezberdinak
egon daitezkeenez, joku gehiago eman dezake.