[Librezale] foroa eta spam kontuak berriz

Julen julenx a bildua gmail.com
Ast, Urr 22, 19:54:27, CEST 2009

og., 2009.eko urrren 22a 19:38(e)an, Ander Elortondo(e)k idatzi zuen:
> Aupa!
>
>    Telefonia komertzial bat pikutara bidali dut eta eskatu ez dudan
> zerbitzu bat aktibatu dit. Orain hemen nabil vodafoneko musika entzuten
> azken 20 minututan, asperturik gure forora sartu naiz telefonoa
> belarrian dudala, ea ezer berririk ote zegoen (windows 7 promorik? :D  :D  )
>
>    aurkitu dudan bakarra spam pila da.
>
> spam telefonoan, spam foroan hau gehiegitxo da.

Bueno, konsolatzen bazaitu, spama foroko RSSra ez da iristen. Fumigatu
dut zegoen zaborra. Halere, irailean proposatu nuen[1] foroa bera
eguneratzea. Sysadmina kanpoan daukagu, ea bueltatzean zerbait egiterik
daukagun (ping!!).

Bide batez, foroan bertan esan duten bezala[2], wordpress-eu/ ez dabil.
FTPtik sartu eta ikusi dut edukirik gabe dagoela karpeta. Txopi zerbait
badakizu honen inguruan?
Mundurat igande-astelehenean erorita egon zen, WPren bug baten ondorioz
makina gaixoa karga-karga eginda geratu baitzen. Akaso honek zerikusia
izan lezake.

Julen.

[1] http://www.mundurat.net/pipermail/librezale/2009-September/002425.html
[2] http://www.librezale.org/foroa/viewtopic.php?pid=6755#p6755