[Librezale] Webgune berria

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Iga, Abe 20, 21:57:24, CET 2009

Ibai Oihanguren(e)k dio:
> Aupa,

> Nik foroaren itxurarena hartu dut. Ez dago askorik aldatzeko, beraz ez
> da zaila izango.
>
> Eta tipografiarena, imajinatzen nuen ez zela egokia, baina, adibidez,
> Creative Commons lizentzia bat egokia izango zen? (eta baietz bada, zein
> onartu daiteke? ND? BY? NC?)

Nik ere tipografia hori Librezalerentzat egokia ez dela deritzot. Ez
librea ez delako eta listo, baizik eta librea ez izateak dakarzkigun
ondorioengatik (esteka jarri beharra eta abar).

Creative Commons lizentzia sortari buruz, Creative Commonsek berak
libreak direnak eta ez direnak desberdintzen ditu (zigilu orlegia
daukatenak):
http://www.ikusimakusi.net/pub/2009/creativecommons-semaforoa.png

Nik irizpide baliokidea jarraituko nuke tipografia librea den ala ez
erabakitzeko.