[Librezale] Fororako itxura berria

joseba joseba a bildua euskalerria.org
Al, Abe 14, 12:21:30, CET 2009

Itzela! 10 egun liatuta egon ondoren posta begiratu eta librezaleko
milaka mezu, eta gainera lan dotore-dotorea aurkeztuz... gora zuek.
Basurdearen ordez, hainbati inurriaren irudia dagokie (eta beste batzuoi
txirritarena ;-))

Asko gustatu zait, benetan.
Joseba.

Jatorrizko mezua: ig., 2009-12-13 17:35 +0100, egilea: Ibai Oihanguren