[Librezale] Fwd: Premios Buber Sariak

patxi gaztelumendi patxi a bildua gaztelumendi.org
As, Abe 1, 20:17:21, CET 2009

Baina zuetako inork sinesten al du sariketetan?
ez joatea proposatzen dut nik... benetan.

Buber sariak, bere burua saritzeko baino ez dira...

eta txantxullo gehiago ere aipatuko nituzke, esaten jarrita... aurrez aurre
gaudenerako.

ptx www.irratia.com

Julen<julenx a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2009eko aberen 01a 20:15):