[Librezale] Fwd: Skype euskaraz (linux)

pi pi a bildua beobide.net
Or, Ira 26, 01:07:41, CEST 2008

> From: Arruabarrena Aitzol <a.arruabarrena a bildua fagorarrasate.com>
> Date: Mon, Sep 22, 2008 at 3:41 PM
> Subject: Skype euskaraz (linux)
> To: web.arduraduna a bildua librezale.org
>

>  Kaixo.
>

> Aurreko batean Windows-erako euskarazko Skype pasa nizuen. Jakin badakit
> software librearen inguruan mugitzen zaretenok linux-ean gehiago mogitzen
> zaretela.

Ez dut skype erabiltzen baina poz handia eman zidak euskaraz zegoela jakiteak.

> Linux-ik ez daukat etxean baina POEDIT-ek windows-en ere lan egiten duenez,
> zer iruditzen zaizue neri pot fitxategiak pasa eta linux bertsioa ere
> euskeratzen badut?

Honetarako arazotxo bat dago, erabili behar duzun programa ez da poedit
qt linguist baizik, hau skype-k gettext erabili beharrean qt
lokalizazio sistema erabiltzen duelako da. Badago bien arteko aldaketa
egiteko script batenbat baina ez dabil finegi (edo ez zebilen probatu
nuen azken aldian), beraz hobe beste aplikazioaz egiten baduzu, arazo
handiegirik sortzen ez badizu behintzat.

Linuxerako bertsioa deskargatu dut baina ez dut jatorrizko hizkuntzaren
fitxategirik aurkitu (arruntean messages.ts izaten zela uste dut) baina
bai beste hizkuntzekotakoa, horietako bat bidaltzea nahi izanez gero
abisau bnaina nire ustetan zuzenago izango zen foroan garatzaileei
eskatuko bazenie.

> Agian ezin da windows-en linux-ena itzuli baina saiatzearren….

Hemen [1] QT linguist programa deskargatzeko aukera (windowserako ere),

Ondo jarraitu

[1] http://www.qt-apps.org/content/show.php/Qt+Linguist+Download?content=89360

--
Piarres Beobide