[Librezale] CC 3.0 lizentziak euskaratuta daude!

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Or, Abe 12, 13:05:24, CET 2008

Aupa:

CC-es posta zerrendan esan didatenak harritu nau. Antza denez, Creative
Commons 3.0 lizentziak (2.5 lizentziak bezala) Gipuzkoako Foru Aldundiari
esker euskaratuta daude:
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/legalcode.eu
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/es/legalcode.eu
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/es/legalcode.eu
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/legalcode.eu
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/legalcode.eu

Hau jakinda, guk zerbait egin nahi dugu gai honetan??

OHARRA: WP 2.7rekin arratsaldean jarriko naiz. Orain lanez gainezka nago.
Ez dakit gaur bertan dena prest jarri ahal izango dudan ala ez, egin
beharreko atasa teknikoak inoiz ez bait ditut egin. Pazientzia pizkat
mesedez. Hurrengorako ea nik baino jende gehiagok baimenak dituen, jende
gehiagoren artean atzerapena txikitzeko aukera gehiago egongo bait dira.