[Librezale] WordPress 2.3 - egoera

pi pi a bildua beobide.net
Ost, Ira 12, 09:48:09, CEST 2007

Txopi-(e)k esan zuen:
> Julen-(e)k idatzi zuen:
>
> Kontu horiek ez dakit Librezaleko zerrenda honetan hitz egitea ondo egongo
> den (agian jendea aspertu egingo dugu) edo Joxe, Julen eta hiruron artean
> hitz egitea egokiagoa den... Zer uste duzue besteok?

Nik ez dut arazorik baina intimitate handiago nahiago baduzue ez dut arazorik ikusten nahi duzuen bezela egiteko.

> Portzierto, Pootle-en zalantzazko kateak 117 direla dio. Oso gutxi, baina
> 16 kate zirela esan duzunez, badaezpada zuk jakiteko.

Pootle-k ez dio 117 kate geratzen direnik 117 hitz baizik, kateak ikusteko "Edizio Funtzioak Bistarazi" lotura jo eta
hor agertzen dira fitxategi bakoitzerako [] artean

--
Piarres Beobide
A non-text attachment was scrubbed...