[Librezale] Kamiseten beste diseinu bat.

Ibon Igartua i.igartua a bildua euskalnet.net
As, Ots 20, 13:49:48, CET 2007

Txopi(e)k dio:

> ere, Librezaleko gauzak Librezalen badaude erosoago sentituko naiz eta
> inork Wikian fitxategiak igotzeko aukera aktibatuko balu, irudi guztiak
> han jarri genitzake gutako edonork. Nork instalatu zuen MediaWikia?

  aupa !

  Irudiak igotzeko aukera aktibatu egin dut ... baina irudiak baino ezin
dira igo ... fitxategiak igotzeko aukera ere al dago?

  Aurreko batean wikian orri bat prestatu nuen proposamen guztiak orri
berean izateko:

	http://wiki.librezale.org/index.php/Kamiseta

  Dabintxiren anaiaren PDFa ere gehitu dut (txopiren zerbitzarira lotuta)

agurrak,

		ibon