[Librezale] d-i translations errors

pi pi
Ast, Eka 1, 20:36:28, CEST 2006

Ibon Igartua-(e)k esan zuen:

>  pi, ulertzen duzu zeri buruz ari den?

Bai bi aldagai oker definiturik daudela basikoki, suposatzet den ortografikoa pasatzen
aktasen bat egingo nuela baina konpondu dut dagoeneko

>  zer edo zertan lagundu dezakegu?

Alde horretatik ezerrez hori konponduta ;) hori bai inor aspertzen abda beti deskarga
dezake eguneko netinst irudia eta okerren bat ikusi ezkero abisau.

Bide batez zein zen ftp-aren pasahitza ? xfce-ri buruzko orria prestatzen ari nauk eta
menuena nola zegoen begiratu nahiko nuke.