[Librezale] Zerbitzaria, gaudenean geratuz

Joxe Rojas joxerg
Ast, Ots 9, 23:21:25, CET 2006

Pentsa zenbat frankipegatina egin genezakeen! :P metalezkoak eta 3D
efektuekin, nahi izanez gero! :P

Beno momentuz ez dut ezer esango erabakiren bat hartu arte... baina
datorren asterako gairik gabe geratzen banaiz... :P

Niri une batez okurritu zait Paypal edo antzeko sistema bat erabil
genezakeela... baina alferrik izan da ideia, horren atzean ere
bankuko kontu bat egon behar du :/