[Librezale] Estilo libururako: bozketaren emaitzak

Mikel Goņi mikel.goni a bildua googlemail.com
Lar, Abe 23, 11:27:28, CET 2006

Larunbata 2006 Abe 23 01:49(e)an, Ibon Igartua(e)k idatzi zuen:
> 3ARRANO(e)k dio:
>
>  bai, ni naiz mcpatu ... egia esanda berdin zait bata edo bestea, beraz
> nigatik zure esku!!
Kaixo!
Ni ez naiz besteetan parte hartu beraz ez dakit nire iritziak boto duen edo
ez. Dena den, nik "Berri taldea" jarriko nuke, Euskaltzaindiak gidoia
sahiestearen aldeko jarrera dauka kasu gehienetan (eta badakit ez beraiek ez
nik ez dugula programarik itzuli azken bolada ghonetan).
Beraz nire iritzi ez kualifikatuan " berri taldea(k)"
Berdinketa kasu honetan argigarri izan daitekeelakoan
Agur ta erdi,
Mikeltxo